сряда, 10 август 2011 г.

спомен за рисунка


                         „Всички ние сме измислени личности.”
                                                               Владета Йеротич
 
1
Мислят те за някой,
но ти си само себе си
и не знаят,
защо е изтръгнат полилея
и таванът е ослепяла котка;
защо фотьойлите са обърнати обратно,
а сядаш разсъблечен върху прага
и защо желанията
останаха
някъде в ниското;
 
2
нарисува лицето си
да се усмихва ехидно,
после излезе
и ги остави да те мислят за някой.
 
3
Ето ме но все пак съм
тук в леглото
облечено от мисли Таванът
съблича нощта си
и тя пада омачкана
върху лицето ми Дочувам звук -
почукване по пространството
ръката отскача като телефонен звън
и мисълта подрежда
въздуха на килограми
 
Някакви стъпки съобщават присъствие
но веднага се сещам че съм измислен

5 коментара:

  1. важното е да сме добре измислени - с въображение;)

    ОтговорИзтриване
  2. да! но въображението ни е в дефицит, Марта:)

    ОтговорИзтриване
  3. цялото е хубаво, Рос, но това:
    "нарисува лицето си
    да се усмихва ехидно,
    после излезе
    и ги остави да те мислят за някой"

    е много!

    ОтговорИзтриване
  4. в най-скоро време ще ти напиша нещо или на пощата, или на лични в блог.бг - отдавна го мисля, но все не намирам кондиция за по-дълго писане:)

    това самочувствие, с което ме коментираш вече, ми харесва много повече...

    благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. :))) когато :))) умея да чакам :)

    винаги се радвам на писмата и съветите ти, знаеш колко ценя мнението ти, нали?!
    разговорите с теб за литература, за думите, за изкуство са богатство!

    и аз благодаря, Рос!

    ОтговорИзтриване